“Στις 27/2/20 αιτηθήκαμε στην δημοτική αρχή την δημιουργία συντονιστικού οργάνου με τους επικεφαλείς των παρατάξεων και τον Δήμαρχο με στόχο την ερχόμενη πανδημία βλέποντας το πρώτο περιστατικό στο ΑΤΤΙΚΟ από Ιταλία.Αφού δεν έγινε αυτό ζητήσαμε την ενεργοποίηση του διαδημοτικού οργάνου πολιτικής προστασίας που έχει ψηφιστεί. Ούτε και αυτό δεν έχει ενεργοποιηθεί μέχρι σήμερα.
Τέτοιες καταστάσεις απαιτούν ομοψυχία, σχέδιο, γνώση από τους καλύτερους και
όχι πολιτική σκοπιμότητα.Αντί αυτού ο Δήμαρχος ίδρυσε επιτροπή αποτελούμενη μόνο από τον ίδιο ,τον αντιδήμαρχο πρόνοιας και δύο υπηρεσιακούς παράγοντες..
Στις 17 Μαρτίου 2020 εκδώσαμε δελτίο τύπου στο οποίο αναφερόμασταν στις άσχημες συνθήκες καθαριότητας λόγω έλλειψης προσωπικού καθώς και κατάθεση των προτάσεων μας. Αμφισβητήθηκε η αποτελεσματικότητα της πρότασής μας για απολυμάνσεις με την λογική πώς δεν έχει τα χρήματα να τις κάνει. Ο Δήμος που επαίρεται πώς έχει ταμειακό υπόλειμμα 3 εκατομμύρια δείχνει πώς δεν μπορεί ούτε στο ελάχιστο να θωρακίσει τους δημότες του και αντί αυτού θα προτιμούσε να προσλάβει 4 οδηγούς.
Στη συνέχεια καταθέσαμε τηλεφωνικά και μετέπειτα ηλεκτρονικά τις παρακάτω συγκεκριμένες προτάσεις και αναρτήσαμε σχετικό δελτίο τύπου κάτι που επαναλαμβάνουμε σήμερα γιατί πολλές από τις προτάσεις μας ακολουθήθηκαν και έγιναν αποδεκτές έστω και με διαφορές από πολλούς.
1. Άμεση πρόσληψη 20 ατόμων στην καθαριότητα: να ολοκληρωθούν οι προσλήψεις έκτακτου προσωπικού με δημόσια ανακοίνωση, διαφανή διαδικασία και τοποθέτηση στην εργασία και στο αντικείμενο για το οποίο προσελήφθησαν.
2. Λειτουργία εθελοντικού ιατρείου ενημέρωσης και πρόληψης για τον κορονοιό.
3. Περιδιάβαση των δημόσιων χώρων οι επικεφαλείς με στόχο το μήνυμα «Μένουμε Σπίτι».
4. Σε συνέργεια με τον ΕΟΔΥ και τον ΙΣΑ αξιολόγηση και τεστ των δημοτών βάσει των ισχυόντων από τον ΕΟΔΥ, το ανακοίνωσε ο Δ. Αθηναίων για τον εαυτό τους στα δημοτικά τους ιατρεία. Πιστεύουμε ακράδαντα στα τέστ με αυτόν τον χαρακτήρα.
5. Ενίσχυση και υποστήριξη του προγράμματος «ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ» για τούς μοναχικούς του δήμου.
6. Απολύμανση όπως προαναφέρθηκε στους δημόσιους χώρους και στα παγκάκια.
7. Καθημερινή απολύμανση των αυτοκινήτων καθαριότητας.
8. 7 ημέρες λειτουργίας σε 24ώρη βάση του «Πολυδύναμου Κέντρου Υγείας Βύρωνα» .
9. Ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα στο Δήμο που θα δηλώνουν οι ασθενούντες ή δημότες που είναι φορείς ανώνυμα και μόνο κατά δήλωσή τους.
10. Ειδική τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης με 4ψήφιο νούμερο.
11. Δημοτικά τέλη και Δημοτικός φόρος:
– Νοικοκυριά που έχουν ένα μέλος που έχει τεθεί σε κατάσταση αναστολής ή εκ περιτροπής εργασίας ή άνεργο.
– Επιχειρήσεις της πόλης μας, που έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους με κυβερνητική απόφαση ή περιλαμβάνονται στην επικαιροποιημένη λίστα πληττόμενων επιχειρήσεων του Υπουργείου Οικονομικών, δεν έχουν ανασφάλιστους, δεν έχουν απολύσει προσωπικό, έχουν πληρώσει μισθούς και δώρο και δεν λειτουργούν ηλεκτρονικά.
-τα καταστήματα που παραμένουν κλειστά ή έχουν περιορίσει τη λειτουργία τους με επιπλέον απαλλαγή για τα τέλη κατάληψης κοινοχρήστων χώρων.
– την άμεση εφαρμογή της εγκυκλίου Α.Π. 22899/10/4/20 του ΥΠΕΣ, για τη δημιουργία της υπηρεσίας «Βοήθεια στο Σπίτι», την ένταξή της στη Δ/νση Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας και εξασφάλισης της κρατικής χρηματοδότησης με δέσμευση τα άτομα που ήδη υπηρετούν εδώ και χρόνια να παραμείνουν.
-να υπάρχει διαρκής δημοτικός έλεγχος σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες, για την τήρηση των υγειονομικών μέτρων και του εργασιακού δικαίου από τις επιχειρήσεις.
-την απαλλαγή των κυλικείων των σχολείων και των γηπέδων από την καταβολή μισθωμάτων όσο παραμένουν κλειστά.
-επιστροφή στους πολίτες χρημάτων που έχουν καταβληθεί για δημοτικές δραστηριότητες που έχουν ανασταλεί (π.χ. καλλιτεχνικά εργαστήρια, κολυμβητήριο).
12. Να μη διακοπεί καμία παροχή σε ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, στους πληττόμενους και ευάλωτους και να απαλλαγούν από την πληρωμή λογαριασμών οι πληττόμενοι και ευάλωτοι. Να επανασυνδεθούν οι παροχές που έχουν διακοπεί.
13. Τη μετάδοση των δημοτικών συμβουλίων και όλων των επιτροπών, μέσω διαδικτύου ώστε οι δημότες να έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης για τα θέματα που τους αφορούν.Εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα μας, ενημερώνοντας υπεύθυνα τους δημότες
ακολουθώντας τις οδηγίες από τον ΕΟΔΥ και καταθέτοντας τις πιο σύγχρονες προτάσεις που ήδη αρκετές από αυτές έχουν υιοθετηθεί σε άλλους δήμους.
Βύρωνας, 12 Απριλίου 2020
Χρήστος Α.Γώγος
Ιατρός-Νευροχειρουργός- Διευθυντής ΕΣΥ
Επικεφαλής Μείζονος Αντιπολίτευσης”